Site Overlay

Usługi concierge w hotelu – dowiedz się więcej co to jest!

W naszym kraju zawód, który określa się mianem hotelowego concierge’a jest jeszcze mało znany, jednak zaczyna się to powoli zmieniać. Obecnie, gość hotelu może zamówić do pokoju kosz kwiatów, kwartet smyczkowy, sprowadzany szampan i wiele innych luksusów, o których dostarczenie zadba właśnie hotelowy concierge.

Mówiąc w skrócie, rolą hotelowego concierge’a jest profesjonalna obsługa klientów. Jego zadaniem jest spełnianie wszelkich zamówień gości, niezależnie od skomplikowania i trudności w wykonaniu polecenia. Mimo, że korzystanie z usług takiej osoby wymaga sporej inwestycji, to coraz więcej osób decyduje się na współpracę z concierge.

Zadowolenie gościa jest najważniejsze, dlatego nierzadko hotelowy concierge musi pracować na jego wyłączność. Osoba na tym stanowisku musi często rozmawiać z klientem, przez co powinna być osobą empatyczną, wychodzącą naprzeciw jego oczekiwaniom.

Można powiedzieć, że concierge pracujący w hotelu jest jednocześnie recepcjonistą, kamerdynerem i osobistym pomocnikiem gościa, który zdecyduje się na skorzystanie z jego usług.

Za odpowiednią opłatą, concierge może zająć się dosłownie wszystkim, począwszy od ugotowania obiadu po zorganizowanie śmigłowca, którym klient dostanie się w wybrane przez siebie miejsce.

Żeby zostać conciergem trzeba spełniać wiele wymagań. Przede wszystkim, dobry concierge sprawnie włada kilkoma językami, najmniej trzema. Ma to związek z tym, że w hotelach posiadających takie usługi nocują często poważne, zagraniczne persony ze świata biznesu lub sztuki. Ponadto, concierge musi być cierpliwy, ponieważ wykonywanie różnych zadań może być żmudne. Równie ważne jest to, żeby wykazywać empatię. Najważniejsze jest jednak to, że concierge musi być do dyspozycji przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Dodaj komentarz

Copyright © 2019 Admarket. All Rights Reserved.